sâmbătă, 5 martie 2016

Copii pe Facebook

Aseara am avut program de voie, de vineri seara, citeam pe Facebook. am ajuns la o fotografie a unui băieţel în sicriu la care a comentat ceva o colegă a lui Vlad care e în lista mea de prieteni. Mi-a trecut brusc buna dispoziţie şi cheful să mai citesc ceva pe Facebook.

Mă întreb câte minuni văd copiii noştri nesupravegheaţi pe Facebook şi pe Internet în general şi ce influenţă are asta asupra lor. Pentru că este evident că circulă atât de multe prostii la care ei au acces despre care noi nu avem habar.

Problema este mai mare şi pentru că nu pot să influenţeze ce apare să citească pe peretele lor pe Facebook, orice reclamă plătită sau Like a unui prieten la o reclamă plătită le apare şi lor.

Cred că cea mai bună soluţie este să nu aibă acces la Facebook până devin suficient de maturi să discearnă între ce e bine şi ce e rău din ce văd ei acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu