joi, 31 martie 2016

Maratonul de Sanatate Secom

Secom organizează un Maraton de Sănătate la Librăria Humanitas de la Cișmigiu. Eu am primit invitație de la Mămica Urbană, am participat la primele două prezentări și mi se pare foarte interesant.


Prezentatorii sînt medici care vorbesc pe înțelesul tuturor despre problemele commune și vin cu soluții care se pot aplica de către noi toți. Ei răspund și la întrebări din audiență. Am aflat multe detalii interesante cum ar fi că instrumentele de suflat ajută copiii cu astm să se vindece sau că stresul poate fi diminuat cu exerciții de respirație la îndemâna oricui.

Până acum știam despre Secom că produc Pure DHA, i-am dat băiatului meu recomandat de o farmacie. Am aflat că au o gamă largă de produse și mai multe magazine în București și în alte orașe mari din țară.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu